Your browser (Internet Explorer 6) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.
X

Utvärdering v.13

Bra vecka!

Trots att jag mådde räv i onsdags så fick jag ändå till se dagar med träning och en ganska fin träningsmängd också. I like! Tror dte är en sjukt bra kombo med löpning, yoga och funktionell styrketräning (shape). Maten har funkat okej den här veckan, men jag märker att det lätt slinker ner sockerstinna grejer utan att jag tänker på det. Känns som om jag skulle behöva en sockerfri period. men hur tusan gör man. Känns väldigt svårt. Börjar bli dags att ta itu med vägningarna igen. Vill få någon ordning på den här vikten nu.

  • just för att få bukt med sockret tror jag det enda som faktiskt hjälper är noll tolerans!

    Maria Finnved

    April 4, 2011

  • Bra vecka! Jag tror också på kombinationen löpning, funktionell styrka och yoga. Själv kör jag löpning, spinning och funktionell styrka. men jag borde verligen ta tag i yogan. Kanske till och med denna vecka. Hur många pass per vecka kör du?

    När det gäller sockret har jag samma problem. Och jag brukar få sätta nolltolerans vissa perioder för att få ordning på det…

    Ida

    April 4, 2011

  • Hej! Jag jobbade bort mitt sockerberoende för ungefär 2-3 månader sedan. Jag körde ingen noll-toleransmetod men det som hjälpte mig att bli av med det var att äta en väldigt proteinrik diet och att äta fem gånger om dagen och därmed hålla blodsockret på en jämn nivå. Det var faktiskt “isodieten” (kokboken av Paulún) som gjorde att mitt sockerberoende försvann, när jag i 2-3 veckor försökte äta enligt de principerna. Nu gör jag inte det längre, men mitt sockersug har inte kommit tillbaka och jag mår illa betydligt snabbare av att äta socker, vilket gör att man automatiskt slutar. Jag tror det räcker med en kraftansträngning i ett par veckor tillsammans med bra kosthållning för att göra sig av med det :) Heja dig!

    j

    April 4, 2011

  • Bra jobbat!

    trror dte är smart att se det som en prcess- en sak i taget! nu har du bra träning, så får du se till matrutinerna, sen lägga till kontroll på sockret, sen vågen etc etc! en sak i taget =)

    Du är superduktig!

    emliscious

    April 4, 2011

  • Hej!
    vad använder du för program när du lägger in din träning?
    Du är sjukt duktig! keep up the good work!

    Jennie

    April 4, 2011

  • Jennie (nu var jag lite snabbare än Ella själv här så jag svarar dig *ler*), om du menar den fina tabellen du ser över Ellas träning så är den från Funbeat.se. En sajt där du kan registrera all din träning, faktiskt en riktigt bra sajt.

    Millis

    April 4, 2011

  • Tack Camilla! Du har helt rätt i att jag reggar min träning på funbeat. :)

    ÄtaTränaKämpa

    April 4, 2011

Leave a comment  

name

email

website

Submit comment