Your browser (Internet Explorer 6) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.
X

Min plan för “Tio på tisdag”

Saras “regler” var enkla, man skulle utföra 10 saker, 10 gånger, varav en av dem sakerna skulle vara en kilometer.
Resten fick man fritt modellera ihop själv. Jag ska strax sticka ut, min plan ser ut såhär:

1. 10 km löpning
2. 10 “ruscher”
3. 10 trappor som det ska springas uppför
4. 10 benböjshopp
5. 10 upphopp
6. 10 skridskohopp
7. 10 armhävningar på tå
8. 10 situps
9. 10 minuter i plankan
10. 10 minuter stretch

1-8 ska jag försöka göra utomhus, i samband med löpningen, men det beror lite på hur underlaget fungerar och huruvida jag minns allt. Herregud, jag får ju så lätt hjärnsläpp, kanske ska skriva ner på en lapp. Planen är att försöka få in en rusch per kilometer, likaså med trapporna. Det andra ska jag försöka göra mellan varje km. Men vi får se hur det går och hur det känns. Det var ett tag sen jag sprang milen så målet för dagen blir helt enkelt att hålla ett lååågt tempo och bara ta mig igenom.

  • grymt upplägg!!! hur kändes det att genomföra då?!

    emliscious

    March 30, 2010

  • Du slutar aldrig att imponera på mig!! Duktiga sanslösa kvinna!!

    anonym

    March 30, 2010

  • Emliscious> suuuper!

    Linie> <3

    ÄtaTränaKämpa

    March 31, 2010

Leave a comment  

name

email

website

Submit comment