Your browser (Internet Explorer 6) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.
X

Utvärdering av vecka 15

Så, ännu en vecka avklarad och man kan väl säga att vi även går slutet utav Novemberutmaningen till mötes.

Den här veckan har känts sådär. Bra rent träningsmässigt, men lite sådär matmässigt. Jag vet egentligeninte varför, jag gär ju inga stora tabbar, jag vräker inte i mig mat och så vidare. Ändå så känner jag mig aldrig riktigt nöjd med mitt matintag. Ibland blir det lite knasigt, men det är ju enstaka händelser och inte så att jag faller till föga eller “återgår til gamla vanor”.

Jag tror inte att det blir minus imorgon, blir det minus så kommer jag bli superglad! Men, jag tror att det fins risk för plus. Dte känns ju inte så roligt, men det känns inte hemskt, heller. Ibland slår tanken mig att jag kanske borde stå still några veckor och landa i min nya vikt och sen gå ner en bit till. Jag vet egentligen inte varför, men kanske för att sliäppa fokus på stora viktförändringar vecka till vecka, jag vet att det är sundast att gå ner långsamt, men jag jagar ändå viktras.

Så blir dte plus iorgon, så får det väl bli det. Hela världens är dte inte, jag vet ju att jag tränar oc äter bra. Resultaten kommer.

Träningen den här veckan kan ingen klaga på. Herremingud vad det har tränats. 10h 12 min rättare sagt och det fördelat på 5 träningsdagar (jag räknar söndagen idag som vilodag, trost 20 min promenad..). Jag är nöjd med veckans träning, även om jag önskar att vissa promenader had ekunnat bytas mot något me rintensiv träning. Å andra sidan kräve rintensiv träning mer återhämtning och efter mördarpasset i torsdags var jag rätt slut, det är först idag jag känner mig fräsch efter det.

Ett stort fiask den här veckan är dagens status på foten. Den mådd einte alls bra utav löpningen igår :( Den är nästan sämre än den var i början när den blev dålig. Jävla skit! Så gick det med planen om att skynda långsamt, jag blev överentusiastisk och det var inte bra helt enkelt. Ska ringa min sjukgymnast imorgon och se vad hon säger. Suck.

Nåja, vi får se vad morgondagen har att erbjuda. Den här veckan har känts lång!
Måndag: SatsPowerStep 60 min, Streetdance 55 min, Rask Promenad 65 min, Armhävningar 20 st

Tisdag: BodyPump 55 min, Armhävningar 20 st, Plankan 1 min.

Onsdag: VILA

Torsdag: PT-pass 101 min, Cykling 7 km, 20 min, Promenad 2,8 km, 30 min

Fredag: Promenad, 5,9 km, 65 min, Ridning

Lördag: Promenad, 5,9 km, 62 min, Löpning 10 km, 76 min, Armhävningar 20 st, Plankan 2 min, Ridning

Söndag: VILA Promenad 20 min, Ridning

  • Hej! Jag tycker du skall känna dig stolt. Jag är verkligen grymt imponerad av din uthållighet och av de resultat som du redan har nått. Du har mycket att lära mig.

    Kanske har jag något som kan skapa lite extra motivation för dig denna vecka. Jag behöver hjälp med att sticka ut näsan utanför dörren och ta en promenad. Därför har jag lagt ut en utmaning på min blogg. Antar du den? Om du gör det så får du dessutom lite gratisreklam för din blogg (om du vill det) genom att jag skriver att du är med + namnet på din blogg.

    Men även om du inte antar utmaningen så skulle jag bli glad om du besökte min sida: gladdagboken.se

    Hoppas du får en bra vecka!

    /Lilla a

    Lilla a

    November 30, 2009

  • Hej! Jag skulle gärna varit med på utmaningen om inte min fot har börjat strula igen, nu blir det inga promenader och löpturer än på ett bra tag :( Hoppas din utmaning går bra! :)

    Jag har varit inne hos dig och kikat, trevlig sida och roligt initiativ med din 200 kcal-sida. :)

    ÄtaTränaKämpa

    November 30, 2009

Leave a comment  

name

email

website

Submit comment