Your browser (Internet Explorer 6) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.
X

Utvärdering av vecka 13.

Nå, vad ska vi säga om veckan som varit?
Jag hade en liten detour från de små portionerna när vi var på “bilresan”, jag hade även en detour från de nyttiga valen. Jag förväntar mig faktiskt ett plus på vågen imorgon, me det känns ändå helt okej. Okej, för att jag vet att ett plus imorgon inte kommer innebära ett plus nästa vecka. Förr hade ett plus ena veckan lett till att jag skulle tyckt att jag var värdelös och skitit i allt och sedan hade vikten utan tvivel gått upp igen. Nu känns det inte som en jättegrej, jag kommer ju gå ner, det vet jag redan.

Veckan har ju sett väldigt konstig ut, det är inte ofta jag kör 160 mil på två dagar. Så jag vet ju att den här veckan har varit lite av ett undantag. Det har inte blivit lika mycket träning som det brukar bli. Men träningen som blivit av har känts bra. Roligt att testat att springa igen. 6 timmar och 9 min blev det, på fyra dagar.

Något jag inte gjort den här veckan är att sköta “Dagens Tacksamhet”, det ska jag bli bättre på nästa vecka, för det ska jag ju göra hela året ut.

Måndag: Boxning PT-pass 30 min, Styrketräning PT-pass 30 min, Crosstrainer 20 min, 2 km.

Tisdag: Styrketräning PT-pass 60 min

Onsdag:  VILA

Torsdag:  VILA

Fredag: VILA

Lördag: Löpning 5,8 km, 46 min, Armhävningar 20 st, PLankan 2 min

Söndag: Bodybalance 55 min, SatsAfro 55 min

Leave a comment  

name

email

website

Submit comment